Dagen

Idag så  kom mamma och hämtade mig från skolan, och vi körde hem.
Sen lastade vi Moffe och körde till Olofström, sen red jag.
Han gick bra, vi övade på att han skulle gå spansk skritt, men det kunde han redan.
Så jag gjorde det vanliga, dressyr.
Jag övade på galoppen, över bommar, och räknade galoppsteg,
sen skulle jag slå rekordet, utav att öka och minska.
Vilket var väldigt kul,  imorgon är det dressyrträning för Linn.
Hoppas det kommer gå bra så han inte ha så mycket engergi i sig,
eller att han får ett ryck som han kan få ibland, och bara yeehaa och springa.
Hehe, busponnyn, här får ni en bild på min gulleponny.
Han står och solar sig, och halvsover, gullet! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0