Flytta.

Glömde säga att jag ska flytta hem Moffe från ridskolan, den 1 mars.
Händer så mycket där uppe nu, och är riktigt trött på det rent ut sagt.
Massa idiotiska folk, som tar saker, rotar bland mina saker och andras.
Och förstör massa saker, jävla patetiska får man va.
Men aja, ska bli roligt och tråkigt på samma gång.
Eftersom jag har massa kompisar jag rider med där uppe,
men Moffe är ju så snäll, så jag kan ta han i transporten upp till ridhuset när som helst.
Det är riktigt skönt, men jag tar hellre att flytta hem Moffe, än att stanna kvar bara för att rida.
Hellre det, än att bli av med massa saker, i vårt stall är det ju bara jag och mamma.
Inte massa spring av småbarn, och rotande bland saker.
Vi har renoverat vårt stall nu ju, så det har nästan precis blivit klart, mycket finare och större.
Så det är både bra och dåligt.

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! P.S du tjänar mer pengar om du lägger upp länken på bloggen! då tjänar du genom klick också! :)

2011-02-08 @ 10:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0