Förkyld.

Fick stanna hemma idag också från skolan, kan inte prata. Har otur med att vara sjuk.
Hatar denna halsfluss och förkyldning,men måste ändå orka ta mig upp till stallet.
Ska träna för Linn ikväll, hoppning. Vi får hoppas det går bra, är inte så van vid honom än.
Men det kommer säkert gå toppen, man är ju lite nervös hehe.
Imorgon ska jag också ha prov i skolan. Så får orka ta mig dit imorgon.
Men får inte prata så mycket, hur nu det kommer gå, det vet jag inte själv.
Men jag kan berätta sen efter träningen hur det gick, och vad vi gjorde för övning.
Det kommer komma några till inlägg innan jag ska till stallet klockan fyra, ungefär 2 inlägg till.
Så ni är beredd på att jag inte kommer uppdatera mycket under denna tiden, 16.00 - 20.00.

Kommentarer
Postat av: Eldur

Nej, usch du får krya på dig! :'D

2011-02-09 @ 17:59:05
Postat av: Ronja

Eldur: Tack, jag ska försöka! :)

2011-02-09 @ 20:42:17
URL: http://ponnysnobbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0