Gästblogg Jennie

hejhej Jennie heter jag och jag gästbloggar här just nu :D
jag ska berätta lite om mitt hästliv  :)
jag är snart 14 år och är hyrare på den underbara Cleo :)
han är oxå fjorton år gillar att hoppa ibland är oftast pigg och glad :D
iaf jag började rida när jag var 4 år då satt jag på bästa quinnie
hon var ett litet gotlandsruss söt pigg och glad som jag minns henne, hon finns tyvär nog inte mera nu :'(
menmen hon kmr alltid finns i mitt hjärta :') <3
har ridit i 9 ½ år men jag har fortfarande mkt att lära mig.
är i stallet så ofta jag kan älskar det :D


idag har man ridit ut med Emmie och hennes häst Felix.
kul men hästarna va ganska spända men ändå  det blev bara att skritta dom för det va så halt.
sen red vi lite inne och gjorde lite markarbete gick ganska bra men var ganska slarvig i händerna  :$

ja det var nog allt hejdå och pusspuss ;)<3

/ Jennie

 

Jennie och Cleo idag.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Tack 8D

Btw: Eran blogg är underbar! ^_^

2011-02-12 @ 22:22:28
URL: http://systrargnagg.blogg.se/
Postat av: Carro

Kul med gästbloggar :)

2011-02-12 @ 22:57:36
URL: http://stallnogelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0