Gästblogg Wilma

tjoooooo!

bloggraaapppee ! :D
haha nejdå, men Emmies vän här, Wilma tha man.
jag bor i örebro och jag antar att det är mest  skåningar här så, kan ju bara berätta att   örebro är mycket bättre! :D
haha hoppas ni hare bra där nere!

nu ska jag berätta om mig och min häst, för det ville emmie! :D jag är 13 år, har då en liten ponny som heter Cinderella. Hon är 10 år och världens bästa, det är jag helt övertygad om! :D Jag har haft henne i 2 år och utbildat henne helt själv. När jag köpte henne hade hon gått mvs b hoppning och ingen dressyr. I år ska vi tävla nationellt i dressyr och div 1, hon blev en dressyrponny helt enkelt ;D Det känns häftigt att ha utbildat en häst från ingen dressyr alls till nationell nivå på  2 år :D hon är väldigt som hon är, ena dagen underbar, för att nästa dag stegra, göra luftsprång och vara allmänt tjurig. Jag har lärt henne pussas också :D det var väl allt , om ni vill kan ni kolla min och min kompis blogg, ingen hästblogg menmen, den heter www.sverigeskungar.devote.se :)

Puss och kram skumbanan <3

/wilmaa

Kommentar ifrån Emmie till Wilma

Vi tackar wilma för en bra text och förebild!
Vi kan även garantera några extra blogg läsare på köpet, Wilma!;)
/ emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0