God morgon, ond morgon.

Godmorgon alla söta läsare som verkligen suger på och kommentera;)
Idag ska jag rida ett hårt pass med Felix.
Här kommer ett litet schema vad jag gör när jag är hos Felix en såkallad
" hel dag " så allting är gjort när jag går därifrån!

Tar in Felix ifrån hagen ( om han är ute & beroende på vädret )
Ställer upp han i stall gången
Mockar hans box.
Packa höpåsar
Fylla på hans foder spannar
Ryckta Felix
Göra någon liten söt knopp i pannan.
Sadla o tränsa och fixa
Rida
Sadla av, spraya Kära under hans hovar
Släppa in han i boxen efter han stått 10
minuter med käran så den tåkat in.

Sedan packa övriga höpåsar o fylla på mat.
Ganska smart va?

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, förlåt emmie men kan inte låta bli att komentera att det stavas tjära, inte kära XD kär är man ju i någon

2011-02-21 @ 12:14:23
URL: http://stallnogelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0