Godmorgon

Godmorgon alla fina vänner, nu har jag precis vaknat och tagit på mig kläder,
för att förbereda mig inför Karlskrona, nu sitter jag och tittar på tv,
för att vänta på att klockan ska bli tio över åtta, för då ska vi köra upp till stallet.
Eftersom vi måste fixa lite med våra hästar först, så vi kör lite innan.
Det kommer säkert några bilder in här på bloggen, det får vi hoppas iallafall.
Men jag ska tvinga mamma att fota, då hon inte är så bra på det, hehe.
Kommer även säga hur det gick ikväll,
och om ni undrar så kommer inte det bli mycket uppdatering för mig idag,
eftersom det först är ridskoleserien,sen grönt kort, och sedan ska jag rida,
så är typ hemma vid sju ikväll.
Då uppdaterar jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0