Göteborg Horse Show 2011

25-26 febuari ska jag och min mamma till göteborg horse show, längtar jätte mycket.
Vi har heldagsbiljett dessutom, vilket är toppen.
Mamma och min syster var där förra året också, men då kunde jag inte följa med.
Men nu är det min tur, har längtat efter att se Malin Bayard, och alla andra kända ryttare.
När min syster och mamma kom hem från förra årets horse show,
fick jag dessutom Malin Bayard's autograf, på en bild på henne och hennes häst.
Jag kommer ta jätte många bilder med systemkameran, som kommer upp här på bloggen.
Det lovar jag, spam bilder kommer det komma. :)
Kommer nog mest ta på ponnysarna,  och när dom hoppar.
Men kommer också komma ut på dressyren också, men kanske inte lika många bilder.
Eftersom mitt mål är hoppning, jag ska också träffa min bror som bor uppe i göteborg.
Honom har jag inte träffat på jätte länge, så det längtar jag också efter, dubbelpott! (y)
Det va bara det jag ville säga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0