ikea

Har nyss kommit hem, dagen har varit bra, med både skratt och gråt.
Klockan tre kom jag hem ifrån ikea, efter jag åkt klockan nio imorse, hehe.
Sen red jag vid fyra, jag hoppade lite med Moffe idag, gick superduperduper bra!
Var lite ovant men det är det ju alltid i början, att hoppa en ny ponny, lite ovant kan man säga.
Fast hoppade bara 60 cm, men jag var ju lite stel i handen också, eftersom det va så ovant.
Jag ska hoppa lektion på onsdag för Linn, därför jag måste träna lite.
Idag när jag red, tränade jag på att öka och minska galoppen, och samt traven.
Han va överpigg idag, för han har stått i tre dagar, efter vaccinationen mot höet.
Dem ska ju alltid stå i tre dagar efter vaccinationen & nej, jag började inte att hoppa,
för jag skrittade och travade lite smått igår också.
För jag hoppar absolut inte första dagen efter vilan, men nu ska jag äta, kommer fler inlägg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0