Im the best

Japp jag fick tävla två gånger, en gång med ponny och en gång med stor häst.
Först fick jag Nemo, en fin stor ponny som kutade som bara den, men klarade
det oväntat bra! Felfri!
Sedan fick jag Classic, också skit fin, men riktigt lång hals, Men så satans go!
Han bockade av sig och busade lite, tappade inte ens balansen.
Men felfria där med!

Ska lägga upp video inlägg sen när jag orkar skapa ett youtube konto.

Ronja var med felri med en fjordblandning, hur söt som helst och lite pigg hon
med! Härligt.

Vi kom lika med ponnysarna men storhästarna gick de inte lika bra med för
Annie tyvärr. Och Rebecka rev ett, men helt okej. Så Karlskrona vann tyvärr.
Men dem va duktiga dom med!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0