Jag kan ingen rubrik

Haha kan seriöst ingen jävla rubrik. Och jag ska sluta göra sånna
tråkiga och seriösa inlägg, för jag är inte serilös på allt.
Det är liksom inte jag ;)
Så ni inte får fel uppfattning ;)

JAJA.
blev inget felix idag, ska inte tävla heller, fick inte sen -.-
så ska nog inte till tävlingarna om morsan inte ändrar
sig.

Jaja, nu funderar jag lite på allt typ.
Jag mår skit bra, är lättad över att morsan
tog helgen ganska bra ändå liksom.

Vi sov förfan 5 hela helgen i mitt lägenhets rum.
5 tonåringar med volymen på högsta.
och hela mitt rum var skit jobbigt o städa.
Och massa pant.
Haha men jag gillar't :D

Ska kanske skaffa DAGS-BLOGG
med mimi.
Som jag inte skriver om hästen i.
För det finns så mycket ni verkligen icke vet om mig!
Kommentarer
Postat av: Carro

Synd att du inte kommer tävla Emmie men jag tror min roliga syster kommer utbrista "yes, nu jag tävla mot henne" ;)

2011-02-20 @ 23:19:37
URL: http://stallnogelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0