Klubbtävling

Jo förresten glömde att det är klubbtävling den 22 februari, och jag ska vara med!
Vi börjar med lite lågt, eftersom det är vår första tävling, och sitter inte så säkert på honom än eller vad man ska säga, men 60 är ändå inte så lågt, men är ju lite försiktig i början.
Min mamma ska också vara med, vilket jag är sjukt chokad & imponerad över, fy vad jag längtar men ändå inte, för jag vet inte vad jag ska ha för outfit på Moffe, menmen.
Det är ju rätt länge till ändå, så har en tid att tänka!
Här får ni en bild på min förra ponny Shakira,
när jag hoppar henne, delvis för att jag inte har någon bild när jag och moffe hoppar,
och detta handlar ju om hoppning, så bara tog en bild..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0