Nu har jag och emmie precis hoppat klart m...

Nu har jag och emmie precis hoppat klart med ponnysarna, vi ligger lika mot Karlskrona iallafall med ponnysarna, hästarna är på G nu, och våra från ryttare från Olofström har inte hoppat hästarna ännu, det är Karlskronas ryttare som hoppar just nu,jag uppdaterar när vi fått reda på resultaten, och berättar hur det gått. Blir samt ett inlägg när vi är på väg hem. Jag och emmie ska rida när vi kommer till stallet, kommer bli dubbelt så mycket träningsväk usch.. Kommer berätta mera vad jag ska göra med Moffe idag, när vi är påväg hem, för nu kan jag inte skriva mera. För nu ska jag heja på olofströms hästryttare. Btw, lite svårt att mobilblogga, hehe! / Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0