Sjuk,plugg

Förlåt för dålig uppdatering, men igår har jag bara legat i sängen exakt hela dagen, har inte alls mått bra,
ont i huvudet och halsfluss, usch.
Och idag så ska jag plugga,plugga,plugga och upp till stallet såklart, vi har SO prov på torsdag.
Hoppas det går bra för mig, vill verkligen klara det, därför jag pluggar som attan.
Men nu ska jag blogga tusan idag, och ska göra det nu framöver, tills tills nästa vecka.
Kommer det bli lite körigt med bloggandet, för jag har massa prov denna veckan och nästa.
Sedan sätter jag igång på allvar igen, nu kommer det bara bli några inlägg.
Men ska försöka så många jag kan, eftersom jag låg i sängen hela dagen igår,
så fick Moffe vila. Men det behövde han, idag ska jag rida,
tror jag ska rida ut i paddocken om det inte blåser för mycket, för det har ju varit riktigt storm inatt.
Har sovit jätte oroligt också, menmen, återgå till ridandet, om det blåser för mycket,
får jag jobba honom inne. Går lika bra det, men va så länge sen man va ute i paddocken.
Uppdaterar snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0