Sommar planer

Här kommer mina planer till sommaren
i nu läget!
1. Förmodligen hjälpa Annika i sommar med deras hästar.
2. Rida Felix minst varannan dag.
3. Fota massor av underbara bilder!
4. Hänga mycket i stallet i gränum och ta hand om felix
och övriga hästar.
5. Köpa moppe?
6. Bada med kompisar.
7. Sola och bli skita brun.
8. Bada med felix utan att han plaskar ner mig.
9. Inget ridläger, för de hinner jag icke med!
10. Blogga varje dag, och minst 10 inlägg pär dag.
11. Hinna vara med kompisar lite då och då, men
hästarna SKALL gå först!

Så nu kan jag backa tillbaka och titta 2010 så att
det gått efter mina planeringar, jag som suger så
på att planera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0