Tankeställare märkes saker

Funderar faktiskt, och jag gillar och dela med mig
utav mina tankar, tyvärr så säger jag lite för mycket
högt ibland.

Man behöver inte vara fattig för att man inte köper
märkes saker? Tycker bara det är löjligt om man bara
ska ha märkes saker när det finns saker som är billiga
och har ett lite okändare märke som är hur mycket
billigare som helst.

Hörde ju idag att man var fattig om man inte köpte märkes
saker, ja det kanske kan hända att det var på skoj, men hur
jävla kul är det och höra? inte ett piss. Blev skit sur,  så sa inget
mer om det sedan. Men du som sa det kanske läser detta.
Eller så kanske det finns andra som läser detta som bara ÄLSKAR
märkes saker, ta inte illa upp, detta är bara vad jag tycke!;)

Visst finns de snygga märkes saker med, men det finns INGET
som säger det är mycket bättre än vanliga saker. Men dock finns
de saker som är sämre, finns även dåliga märkes saker.

Kommentarer
Postat av: jennie

håller med ;)

2011-02-12 @ 21:12:28
Postat av: jennie

håller med ;)

2011-02-12 @ 21:13:53
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHA

2011-02-13 @ 00:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0