The day

Fick skjuts av maddes mamma till stallet efter skolan.
Kände att jag var tvungen och åka dit, för ngt kändes fel.
Och tänker inte berätta allt i detaljer, men det var de med.
Rasken var jätte stel och hans förhud var helt svullen med
någon slags vättska i, han gjorde miner och grimasher hela
tiden och stampade otåligt med hovarna, hårt ner i marken.
Han försökte lägga sig ner hela tiden, man såg i hans ögon
att han var rädd och hade ont. Han hade även 37 feber som
sjönk till undertemperatur på en timme:(

Så Jennie ringde veterinär, som kom, och sa till dom att åka
till helsingborg djursjukhus. Och det gjorde demm, så vet
inte hur det är med Rasken nu!
Tycker verkligen jättesynd om både Jennie och Rasken.

Smärtstillandet verkade inte hjälpa så mycket.
Stackars liten.

Men annars har dagen varit bra, förutom att jag måste
lämna in mobilen på lagning för micken har gått
sönder, IGEN!
ska fanimej ha en ny mobil snart!
GRATIS av dem skitstövlarna, dem lagar ju inte den?!
Jaja. Mange var här en stund och vi lagade mat o proppade
i oss godis!
Gott.
Nu chillar jag och ska typ duscha om en halvtimme.
Så kommer massa spaminlägg!;)
Och så har jag fått tbx mina nycklar t stall skåpet!
YEES, tur dag efter oturs dagen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0