Tjuv ridning upptäkt

Haha, nu ska ni få höra vad rolig dagen har varit.
Det börjar med att jag hämtar Felix ifrån hagen och hör hur några skriker
ifrån Bella o skruttens hage. Så gick jag dit, Då sitter (tvillingen) ni vet, hon som klippte
Felix man? PÅ BELLA , med grimma och grimskaftet knytet som tyglar och rider runt i hagen.
Jag såg alltså henne rida på Bella i hagen , utan lov! Busridning.

Jag var inte den ända som upptäckte det, utan Vivica som äger krokus, hade också sätt det.
Så vi sa till dom att gå därifrån och att man absolut inte gör så.
Då kom det fram att hon brukade hoppa upp och rida på hästarna i boxen med.

Nej det känns inte tryggt att ha Felix där mer. Allt blir mer och mer galet.

Helt sjukt omoget. Man gör inte så! Lite kul att se ögon bevis faktiskt.
Jag tänkte faktikst - vad i helvete?
Är så trött på den ungen nu.
Huh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0