Trött

Jag är riktigt trött. Det stormade som fan inatt , så låg vaken
ihop krupen brevid mamma. Fyfan vad rädd jag var.
Höll kuddar för öronen och darrade.
Somnade en stund i ungefär 10 minuter.
Sedan vaknade jag igen, av att något på någons balkong
smällde in i något!
Super läskigt.

Hoppas ni haft de bättre denna stormige natt.
Ioförsig är de natt snart igen, så morsan ska se
på nyheterna så att det inte blir storm igen,
isåfall måste jag ladda mobilen så jag kan ha
högsta volym på med musik i headsetet.

Annars har dagen varit bra, förutom att jag var två timmar försenad
och att vi missförstod kuratorn. Hon hade tydligen gett oss tid NÄSTA
vecka. Men till mimi hade hon sagt idag. Så? Antigen eller. Vi gick dit
iallafall och så sa vår rektor att han skulle be henne skynda säger
till oss, men så kollade mimi extra igen på lappen och sa.
- EMMIE, det är förfan nästa vecka?
Så vi kutade ut.
HAHAHAAHAH fail.

Iallafall gick jag med mimi hem efter skolan, tog fan en hel timme
med hem till henne för vi var tvugna o gå, för vi hade " slutat ".

Jaja, iallafall hämtade vi upp Lovisa på vägen, så hämtade
Tim(mimisbror) oss vid vilbokshallen och åkte sista biten
hem till mimi för hon skulle kunna byta om.

Jaja, i stallet gick de bra, Felix är för söt för han blev glad o se mig:')
jaja batteriet dör, uppdaterar efter nyheterna!
Strålen såg bättre ut!
Kommentarer
Postat av: Eldur

Haha vad roligt x'd

2011-02-09 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0