2011-01-25 Dagbok

Hahahha hej :D
är full i skratt, mamma lagar någon mackaron pudding xD
"Pudding"
Aja, får bli ett snabbt bloggis inlägg innan maten är färdig känner jag.
Följde med mimi hem efter skolan för jag pallade inte gå till stallet.
Och hon skulle rida lektion då altså. Hemma hos henne käkade vi och
flummade lite allmänt. Sedan fick jag en snilleblixt att jag skulle rida igen i
hennes grupp, så de gjorde jag, altså för Lena. Och är glad jag gjorde de.
Felix fick ställas räjelt. Övningen var jätte bra, ska rita en bild o visa er senare.
Han var hur seg som helst i munnen, skit hård, så jag vart jätte besviken på honom.
Men jag jobbade upp han överdrivet och han blev skit svettig, haha!

Till sist gick han ner någålunda på tygel så jag var verkligen nöjd!
Men satan vad man får använda benen, innerskenklen. Felix blev som sagt
jätte svettig, haha!

Lyckad  dag i skolan, och jag skärper verkligen till mig i skolan! Super kul och göra
morsan glad faktiskt! Skönt! Var med på idrotten idag, fortsätter jag så får jag minst VG!
WOOONDERFUL!

Nu sitter jag och dunkar musik, untz untz untz.

Imorgon är de hoppträning för Linn med Fille. Ska bli kul!=)
I helgen ska jag med Ronja och hämta lille Moffis :'D
Spännande!
Kommer uppdatering efter jag käkat!
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0