Bloggfri dag igår för mig också.

Hej, bloggfri dag igår som sagt, precis som Emmie, eftersom det hände massa tråkiga saker här hemma.
Så jag låg bara i sängen och grät efter skolan, ja låter inte så kul och det va det inte heller.
Så ja, jag hade ingen ork att blogga, hoppas ni förstår, för jag orkar verkligen inte berätta vad som hänt.
Då jag inte orkar ta upp det igen, efter massa grubblande på det som hände.
Men återgå till dagen idag, idag så tänkte jag rida med Emmie och mamma.
För vi måste longera Moffe först, innan jag kan rida honom, för han är  lite pigg, hehe.
Och mamma ska ändå rida så det är ju okej, första gången jag rider honom, förutom provridningen då.
Men det kommer gå toppen, idag så släppte vi ihop hästarna, då min andra foderponny ska åka hem idag.
Så jag måste säga, hejdå till henne, men som tur väl är inte förväl.
För jag kommer åka upp till henne på helgen ibland kanske, och hälsa på mitt hjärta.
Då jag kommer sakna min superponny massa, men såklart de gör man ju.
Då det skulle vara ett halvår jag skulle haft henne den 12 februari, så ska jag hälsa på henne.
Och ge henne en present, för att jag skulle haft henne i ett halvår, men det blev bara typ mycke mer än 5 månader.
Men jag är glad den tiden vi hade tillsammans, med busponnyn.
Nu återgå till dagen, vi har stallet idag också, fast bara lunchen då det blir rätt bra att rida innan, som jag, Emmie och mamma ska. För vi vill gärna rida innan middags maten alltid, innan tre då alltså.
Men ibland så blir det efter men det gör inget, jag lovar att det kommer två inlägg innan jag ska till stallet.
Men nu måste jag plugga vidare, eftersom jag har engelskaprov på måndag, fy tusan för det.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0