Bloggfri dag igår

Hade bloggfri dag igår, eftersom jag satt med kompisar hela kvällen
och att Jennie sovde över här! Trevlans:)
Mimi följde med mig direkt till stallet efter skolan. Vi gick dit, tar 15min typ.
Så inte så långt.
Red barbacka, och de gick skit bra. Film ska komma någon gång när jag orkat
redigera den.
Ni ska även få se en bra bild på min sitts barbacka.

Tänkte dra till stallet när som och rida med Ronja. Fast hon måste longera Moffe först.
Men de kommer gå så bra så.
Sedan ska jag till djurhemmet och kolla på tiseungar såklart.
Ska fråga Ronjis om hon vill följa med ner dit. Ligger ju precis neranför stallet bara.

Jaja, idag tänkte jag rida med sadel haha.

Jaja , som sagt kommer de bilder och sådant.
Nu måste jag åka till stallet, pusshej leverpastej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0