BLOPPIS

Ja, då återgår vi till bloppisen igen, här kommer lite bilder som är till salu till bloppisen!
FRAKTFRITT, på de som bor långt ifrån!



Grå grimma, med rosa vid nacken och vid nosen.
Strl: Ponny
Nypris: 100 :-
Mitt pris: 80 :-
Samt döskallar på det rosa.
Rosa grimskaft, luddigt.
Nypris: 69 :-
Mitt pris: 65 :-
Rosa/Lila shabrak, fint skick använt 1 gång.
Eftersom de bara är använt 1 gång,
och inte är smutsigt alls, så tar jag ungefär samma pris.
Strl: Ponny
Nypris: 200 :-
Mitt pris: 190 :-
Blått täcke, fint skick men smutsigt, kan skickas tvättat,
eller kan ni tvätta det själva.
Strl: 125
Nypris: 299 :-
Mitt pris: 200 :-
Kristallröd grimma, aldrig använd.
Samma pris, eftersom den aldrig är använd.
Strl: Ponny
Nypris: 50 :-
Mitt pris: 50 :-
Rosa Equiguard benskydd, fram.
Använda en gång, fint skick.
Strl: S
Nypris: 189 :-
Mitt pris: 180 :-
Rosa Equiguard benskydd, bak.
Tillhör dem benskydden ett snäpp upp.
Använda en gång, fint skick.
Strl: S
Nypris: 159 :-
Mitt pris: 150 :-
Rosa huva, med mörkrosa/ljusrosa kanter.
Matchande schabrak kommer ett snäpp ner.
strl: Ponny.
Nypris: 79 :-
Mitt pris: 60 :-
Rosa schabrak, matchande luva finns.
Strl: Ponny
Nypris: 159 :-
Mitt pris: 150 :-
Huvan och shabraket tillsammans.
båda strl: Ponny.
Mitt pris: 200 :-
Nos grimma, ljus brus.
Fint skick, använd någon enstaka gång.
Mitt pris: 50 :-
En annan nosgrimma, till ett pullarträns, ljusbrun.
Fint skick, det är också mjukt ludd på nosgrimman.
Samma med det, använd någon enstaka gång.
Mitt pris: 60 :-
---------------------------------------------------------------------------------------------
Det var allt för idag, hittar nog något litet någon annan gång,
kommer fler bloppisar, men just nu så hittade jag bara detta som jag inte använder.
Hoppas ni förstår lite kort fattat vad det står om sakerna.
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är intresserad av den rosa huvan och stigbyglarna om du hade dom som vi pratade om innan? och om de är en remontnosgrimma? (:

kram Malin

2011-01-29 @ 18:45:26
URL: http://ponniiebloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, ville du bara ha ett par stigbyglar?

Och den rosa huvan, vi får se om amanda ville ha den. Hon visste inte än, om hon inte vill ha den är du nästa! :)

Och ja, det är en remontnosgrimma! (:

Kram!

2011-01-29 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0