Dagen vart rolig!

Jaaa ni! Dagen var faktiskt rolig, trots det lilla problemet,  att en kompis sa upp
vår kontakt, men vafan! Det är bara att stå på sig och fortsätta kämpa, det hjälper
inte att stanna upp på problemet och lacka för de! Det var hans eget val så, wtf.
What ever!

Skolan gick bra, och jag kom faktiskt tillomed i tid idag! Grattis.
Engelska glosor tills imorn, ska snart börja plugga, to late, what ever.
JAG ÄR SÅ SJUKT LAT, så mamma har nt ens skrivit upp dem, för anette
skickar dem på hotmail, heehe.

Efterskolan tog jag bussen hem, efter jag köpt världens godaste juice dricka
såklart! LIDL IN MY <3

Jag har btw börjat säga vart, WILMA?!!!!!!!!
fan
haha.

Nu ska jag träna på glosor och kolla mailen.
Och red inte felix idag, rycktade bara.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0