Ego information!

Tänkte ni kunde få lära känna mig lite bättre.
Jag är 14 år och bor i olofström.
Går på världens lustigaste men roligaste skola,
eller näääe. Den är inte alls rolig, haha.
Jag gillar att fota, och äger en system kamera.
Och jag är väldigt lat av mig haha.
Jag har diagnos, vilket gör mitt liv lite roligare!
Samt dem som jag umgås med får mer skratt!;)
Jag är ingen livsnjutare direkt, men jag lever och gör
det jag tycker är bekvämast, vilket innebär att jag sket i
halva åttan, och hela sjuan. Betygen var kassa, 5 IG
och min ponny låg riktigt risigt till. Men nu är jag duktig
och kommer för det mesta i tid, visst, mat går före!

Jag har ridit i hela mitt liv, okej då, sedan jag var tre år.
Jag fick min första foderhäst när jag vart 10 år.
Sedan en welsh / islänning, som töltade x)
Som vi tyvärr fick lämna tillbaka.
Men sedan köpte vi Felix.
Så han har jag fortfarande kvar..
Jag älskar att festa, altså hög musik kommer i andra hand!
(Min ponny ligger i första efter maten)HAHA! Skämt å sido!

Lyssnar inte på så lugn musik, men inte hardcore och rock.
Techno och rapp och eminem typ!
Haaha.
Ego bild

Piercing i örat, uppe i örat, och i överläppen och näsan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0