Emmie fri dag

Tjaa folket, Felix min underbara ponny fick en emmie fri dag idag.
Och jag börjar få skuldkänslor för han e så gammal, intebra.
Men mamma vägrar sälja han till saga ännu.
Och han ska inte säljas , för mamma vägrar köpa en unghäst till
mig -.-
så vi ska nog snacka om de, efter denna terminen.

Hur vi gör.

Men det känns riktigt jobbigt att pressa en 18årig gammal ridskole häst,(
även om han inte stod på ridskolan länge).

Jaja nu ska jag få iigång min mobil o smsa Sebbe som åkte härifrån för
ngra timmar sedan, och han " glömde " sin tröja.

Slänger in några barbacka bilder med!



Kolla in barbacka sittsen!
Exakt som med sadel, snacka om träningsvärk, men sittsen
blir verkligen mycket finare o mer balanserad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl bara bra om du säljer, du är väl för lång ändå?

2011-02-01 @ 19:59:50
Postat av: Mimi

Vem gav dig tipset och vem fotade xD hahah!! <33

2011-02-01 @ 20:12:45
Postat av: Emmie persson

Hhahaha , jag förlång för en grov welsh cob? Nää! Du failade nyss

2011-02-01 @ 20:21:28
URL: http://ponnysnobbarna.blogg.se/
Postat av: Frida

Min kompis ponny tävlades fram till hon var 23 år, och hon slutade enbart för att min kompis gick över till häst, så jag tycker inte att du ska oroa dig för hans ålder. Passa på att ha roligt och njuta av din ponnytid istället!

2011-02-02 @ 16:35:25
Postat av: Anonym

18 år är inte gammalt jag såg en 18 årig häst på världscupen på tv ;)

2011-02-03 @ 15:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0