Fan -.-

Jag stack med mimi hem efter skolan och typ så, fixade där, käkade och
så. Mys och trevlans! Fick smaka världens goaste chips av Marina.
Sedan åkte jag med Mimi till stallet för hon skulle rida ridlektion
med Rasken, såg bra ut.
Btw så gick skoldagen underbart bra och och allt gick super, dockk lite
segt med SO i slutet.
Jag träffade timmie o massa kuliga folk i stallet, samt underbara Ronja ofc,
JÄTTEE FINA TEXTER RONJA :'D<3
och så fick felix inte gå något hårt pass eftersom han tog vaccinationsprutan
i förrgår, så jag ledde han ute lite så fick Timmie och Kevin vara lika coola som dem
föreställer sig vara, haahhhah dem skrek som girls :D haha as kul! Dem red typ
bara 4minuter var för dem liksom darrade ;) hah nemen nästan.
Så kom Ronja o höll på att garva ihjäl hihi.
Missade morsan när hon skulle hämta mej så fick åka med bästa Ronja hem!
Woooooooonderful!
Efter dem kört hem mig hoppade jag såklart av vid ica , för bor i närheten.
Jag som gick runt o skrytit om att jag inte halkat denna vintern, halkade på
vägsalten och ramlade framlänges rätt på de högra knät, skit blodigt.
Salt och småsten sitter fortfarande kvar även fast jag försökt tvätta de.
Ja byxorna gick sönder, ja det är skit djupt, jag ska tydligen ha ärr överallt innan
något går som de ska.
Så nu bultar mitt knä, och om jag rör mig, river jag upp allt o då börjar de blöda ännu mer!
HA HA HA -.-
kram bilder sedan idag kommer :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0