Frågor o svar

Eftersom jag rycker det är riktigt roligt att svara på frågor så ska jag svara på några!

EDLIRA´S FRÅGOR!


Hur högt har du och Felix högst hoppat?
svar: 1.20, Och han är underbar.


Kan ni lägga in massa bilder på er och hästarna?
svar: Jag lägger in foton för varje dag jag har haft kameran med mig!

Hur länge har du ridit ?
svar: Sedan jag var 3år, altså 12 år tror jag?:o

MIMI'S FRÅGOR!

Finns det några hästbloggar ni/du absolut inte tål att läsa?
svar: Nix, inte vad jag kan påstå, för det är alltid intressant och se hur andra resonerar.

Vem har gjort er header ?

svar: Det står på headern.

Ångrar du något du skrivit?
svar: Inlägg? Nää faktiskt inte.

Vad var det senaste du åt ?
svar: Haha, mat! Nej men, varma mackor och oboy.

Favoritlåt just nu?

svar: allting faktiskt, men tror det är, kapten röd - stjärnorna finns här! Underbar text.

Favoritgodis?
svar: Rolig fråga, typ choklad;)

vad tycket du om Swarovski pannband ?
svar: Jadu, jag tycker såklart de är fina, men det finns fina pannband som inte kostar 700kr med.

Längtar du mest efter just nu?
svar: Tills mina underbara broddar och plast stigbyglar kommer ifrån hööks!

Finns det nån annan häst du skulle vilja köpa innan du köpte felix ?
svar: Jag hade ingen aning om att Felix ens existerade så, jag hade antagligen haft en annan då ja.

Har du någonsin tänkt att du velat sälja felix ?
svar: Ja faktiskt, men aldrig menat de, bara när jag varit arg på han.
--------------------------------------------------------------------
De var alla frågor jag fick idag, svarar alltid på alla ! :)
Glöm inte ni kan skicka frågor i kommentarer och mejl till [email protected] där
jag kollar mejlen dagligen!
/ Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0