Hästgodis och leksak!

Okej idag körde mamma upp mig efter vi ätit mat. Och det är typ något fel på våran bildörr, men whatever?
Iallafall så körde mamma mig till stallet vid 2-3 tiden, minns inte riktigt just när.

Felix var på jätte bra humör! Vilket glädjer mig verkligen!
Maja var där med, så jag red ut med henne, svin halt! Helt oundvikligt att inte halka.
Laban som ändå hade broddar halkade mer än Felix.
(Nej har inte broddar på Felix för att de har inte kommit ifrån hööks ännu då jag beställt de)

Vi red till gula huset ( ett litet gulligt hus 10-15 minuter ifrån stallet ).
Och sedan red vi in lite på den stigen till lilla huset rundan, men sedan började lapan typ sniffa på marken
som en hund som följer något spår? xD
Och Felix ställde sig och glodde rätt in i skogen. Så jag och Maja fick för oss att en älg harjade omkring där,
så vi vände igen. Det var inte meningen att rida så långt, för både jag och Maja hade varit hemma ifrån
skolan idag. Det blev rätt lagom ändå, och mysigt var de!

Maja hade även köpt en "Lickit" leksak till Laban, ni vet sån godis leksak som man hänger upp i boxen?
Ja, iallafall så gillade inte Laban den, så den hängde bara och skräpade.
Så jag fick en snilleblixt och la ett bud på den, och köpte den.

Smart, för den var som ny!=)

Bra med månadspeng, haha!

Huh, jag var även duktigt idag och städade mitt rum!
Ni ska faktiskt få se bilder på mitt rum när jag pallar ta bild på de, haha:)


Random mobil bild, fast igentligen var de en film när han stod o grejade med den, haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0