Hemma idag igen.

Har varit hemma från skolan idag också, på grund av att jag fortfarande har ont i mitt huvud och har magkramp.
Vilket är jobbigt, så jag får droga alvedon, men imorgon ska jag till skolan, och ikväll ska jag ha hopplektion.
Jag kom nyss hem efter att jag och pappa har varit och hämtat mamma i stallet.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, för jag är vrålhungrig, det blir bara korv och mos idag.
Efter jag ätit, så blir det att blogga en till gång, innan jag ska till stallet.
Jag kommer uppdatera när jag kommit hem ifrån stallet ikväll, vid 8 - halv 9 tiden.
Säger såklart hur det har gått, och sedan ritar jag upp en bild på hur vi hoppade, hoppas ni uppskattar det.
Längtar till på lördag, för då kommer jag och Emmie ha det bäst, right?
Nu ska jag titta på tv, och vänta tills maten blir klar, som tar så lång tid att göra.
Eller rättare sagt, kanske sega föräldrar?-.-

TACK TILL ALLA SOM FÖLJER BLOGGEN, FORTSÄTT SÅ OCH LÄGG IN EN KOMMENTAR PÅ KÖPET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0