Hopplektionen!

Hej, som ni ser så blev det inget inlägg efter måltiden jag åt, då jag såg att klockan va mycket.
Men när jag kom upp till stallet, gjorde jag vid Shakira, tog fram alla sakerna och började rykta henne.
Jadu, man kan säga att vi va rosa power idag, rosa benskydd, rosa shabrak, och jag var rosa & svart klädd.
Haha, men hon ska ju va snygg lillflickan, vi hoppade då en bra övning idag, då man övade på galopp och trav.
Kommer ritning i nästa inlägg, men va beredd på att det inte kommer vara noga ritat, men jaja det får duga.
Ni som vill öva galopp till trav, är detta en bra övning för. Det va roligt att hoppa det, och det slutade på 90 cm - 1 m, det va något där i mellan sa Linn. Jag va nöjd med henne idag ,va i bra form men va lite trött, eftersom Carolin Shakiras ägare, red henne igår. Hon verkligen flög över hindrerna kan man säga, mitt hjärta. Jag är ju som sagt bara fodervärd på henne, men det gick bra ändå.
Som sagt, så kanske jag ska säga också, att jag ska köpa nya saker till mig och Moffe, min andra foderhäst som kommer till helgen, fredag är det nog planerat. Ska köpa lite allt möjligt hade jag tänkt. Hoppas de blir en bra affär av de iallafall ;).
Hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0