Huvudvärk.

Jag har stannat hemma från skolan idag, för att igår så hade jag sån huvudvärk,
och ont i magen, och sen när jag vaknade idag va det likadant.
Men vi skulle ändå inte göra något viktigt idag i skolan, så det va lugnt.
Vid närmare 3 därvid, ska jag åka upp till stallet och släppa Shakira lös i ridhuset.
Så hon får springa och busa lite, det kommer också komma några bilder,
Då felix också ska vara med och busa i ridhuset.
Så det kommer både bilder från mig och Emmie,
som sedan kommer komma ut här på bloggen, så håll utkik.
Förresten jag har redan hittat en sak som är till salu, men jag ska ta kort och sånt på de,
kan ju inte bara lägga ut en sak som är till salu.
I helgen då det kanske ska vara bloppis ju,
ni har ju sett att jag ska se om jag har något till salu.
Något har jag väl, bland allt jag har.
Men nu ska jag gå och duscha,
Ha de bra så länge.
Uppdatering kommer snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0