Lite information om bloppisen.

Ja, igår gick jag igenom lite för bloppisen jag ska börja ha här imorgon, som kan bland annat komma ut ikväll, annars blir det imorgon.
Om jag inte hinner fota idag, det får ni se, isåfall blir det en överraskning, haha.
Hoppar jag hinner fota idag iallafall, har ju en del saker som är tjejaktigt, nu när jag har en valack så kanske det inte är så fint? ;),
Haha, men en del saker ska jag spara eftersom, jag kanske har nytta av de senare någon gång i livet?
Ja, jag tänker framåt nu, haha.
Men det är en del saker jag har till salu, ska gå igenom lite mer om de, när jag har kommit hem ifrån stallet, blir väl vid 5 någon gång därvid, men jag duschar och sånt innan, så bloggar typ vid 6.
Är en sån person, som inte kan släppa saker lätt, så vi får se hur detta går, hihi.
Hoppas vi har många läsare nu på bloggen, så vi får något sålt isåfall, så ska vi inte tänka.
Klart vi kommer få något sålt, varför tänker jag så för, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0