Nom nom maginfluensa!

Hejsan, jag ville bara säga att jag legat med maginfluensa, förjävlig mensvärk, och uttöjd fotsena.
Det är inte det bästa man kan göra direkt.
Och hade förkylningsfluensa också innan, men nu är jag typ frisk mest tror jag.
Nyser hela tiden, verkligen inte det bästa.
Så Malin ingesson, på www.ponniiebloggen.blogg.se, har tagit hand om min lilla skatt sålänge.
Jag vill tacka dej stort Malin, och du ska få överaskning nästa gång jag ser dig!
Hoppas du blir glad för dem " 3 " sakerna :D
Eller ja, de vet jag ioförsig att du kommer bli!
Sedan sparat mina inlägg över ibland? Satan vad  arg jag brukar bli! xD
Jaja. Ska upp till Felix när mamma kommer hem och rida, om inte Malin redan ridit och så.
Så ska väl dit om typ 50 minuter, tror jag de blir?
Jag har också piercat mej i överläppen, Eller ja, Ninni piercade mig^^
Blev sjukt snyggt, fast man får ju räkna med att vara svullen i typ...... 6 dygn. HE HE HE.

Typ, fast den ser ut att sitta väldigt långt upp på den bilden, för den e tagen helt skevt, ser bättre
ut irl.
Juste, sedan kanske jag skullle med bästa ronja och titta på en ponny i bromölla.
Så ska hålla tummarna för henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0