Plugg och ännu mer tråkigt plugg

Jag har stannat hemma idag ifrån skolan för att vila upp mig. Mamma ville åka in tch ta halsprovs test.
Usch! Hatar när de trycker ner den där långa pinnen i halsen och man nästan klöks.

I vilket fall så ska jag till Felix senare och rida, måste se hur de känns i mitt ben med, efterblivet ben?
Ja!
Senskador i foten är inte det bästa jag varit med om i åren.

Ska till skolan imorgon, de kan jag svära på. Men en lite förvirrande sak är ju att vi ska ha prov imon!
Och det är om VÄDER OCH KLIMAT. Så googlar som in i på det och försöker trycka in allt jag ser
och läser i mitt lilla huvud där det knappt får plats med en hjärna.

Blogg läsarna har ökat något otroligt mycket dessa två dagarna, alltså igår och idag!
Tycker ni kan börja kommentera inläggen med!;)

Det här satt jag och läste innan....

Huh, nästan lite intresant ju! Och riktigt charmig sol!
Jaja nu ska jag försätta och snacka klimat med folket på msn!

Uppdaterar snarast!:D



Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken mysig blogg! :D

2011-01-24 @ 12:43:46
URL: http://frokenoslagbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0