Plugg.

Nu håller jag på att plugga till engelska provet på fredag.
Riktigt segt, efter skolan åkte jag direkt upp till stallet.
Jag gick en lång runda med Shakira för att hon skulle få röra på sig.
Sedan gjorde jag vid maten och mockade till henne.
Men jag fick en idé, jag tänkte att jag skulle gå igenom mina hästsaker denna helgen,
har massa onödiga saker, som jag inte vill sälja, men måste ta tag i det nu.
Så denna helgen ska jag titta om jag har något till salu,
alltså kommer det vara bloppis här på bloggen isåfall.
Så jag hoppas att många läser vår blogg, och kommenterar med förstås.
Annars blir det kanske inget sålt, haha.
Från och med idag, så ska jag börja blogga flera gånger om dagen,
för jag har inte haft tid innan,
men nu har jag eld i röven.
Nej, men det blir massa inlägg av både mig och emmie per dag.
Jag och emmie vi gillar också att svara på frågor,
så skriv gärna frågor till oss, via bloggen, msn eller vad ni vill.
Ni kan också få kontakt med oss på [email protected],
där både jag och emmie svara på bland annat frågor då.
Och vi chekar den varje dag.
Vi kommer sen lägga ut frågorna på bloggen, och svara på dom.
Precis som ni ser att emmie har gjort innan i ett inlägg lite längre ner.
Vi svarar på allt, och uppskattar att ni frågar.
Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0