Sent inlägg.

Ja, ni ser rubriken, har inte varit hemma, kom nyss hem.
Skolan började idag, det gick väl bra,
vi chillade typ mest, hade några lektioner.
Vi har bytt platser också idag.
Men jaja, efter skolan åkte jag hem.
Och åt, sedan så körde jag och mamma upp till stallet.
För att lägga upp maten, rykta, och rida.
Fast mamma red inte, det va bara jag som red.
Jag skrittade och travade bara lite med henne idag,
för jag va så trött, har så ont i huvudet,
så det är sjukt.
Men hon fick motion iallafall,
På onsdag börjar som sagt lektionerna,
Och det ska bli kul.
Efter jag hade ridit så ryktade jag henne igen, hehe.
Hon måste vara ren ju. (a)
Men iallafall, så ryktade jag henne,
och sedan fick hon gå in i boxen och äta lite hö.
Imorgon ska jag som sagt rida,
Jag vet inte när det blir, i med det är lektioner i ridhusen imorgon med.
Men det blir förmodligen framåt kvällen.
Ni får veta mer imorgon.
Kram / Ronja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0