Snyggaste bloggen?

Sådär, blogggen är fixad och klar. Ska tävla Felix på söndag. Sov till halv 3 idag, vafan
man kan ju inte bara sova upp hela dagarna sådär? JAAG HAR VÄNT PÅ DYGNETT?!?!!??
Snackar med Mimi, Jimmie, Madde och Sebbe i skype och väntar på att emma ska komma.
Klockan är typ 22:52 nu.  Och vi har världens finaste blogg, tusentack, jag ska betala
när båda är online :D Rosa är gulligt! Som sagt är de tävling på söndag och jag tror Malin
ska hjälpa mig knoppa? xD Eftersom vi ryckt hans man kort, eftersom ngn klippte i den.
Men han är lika fin! Hoppas dem fattar han är min egna ponny, en privatponny.
Jaja, malin tävlade dresyr med honom och vann LB:N..
Här kommer film, JA DET ÄR MIN PONNY, och otroligt nog är de tredje gången hon red honom.
Och dem vann!
Jag o malin ba , WTF?:D *happyface*

© / Emmie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0