Sorry guys

Jag har verkligen inte bloggat på jätte länge, men har nu kommit framtill att jag ska
blogga om min vardag, inte bara hästvardagen.
Jaja. Idag har jag bara varit på en lektion i skolan , inte bra, men skulle till
tandläkaren , sedan till sköterskan, som skickade mej till vårdcentralen som
sedan fortsatte skicka mej till karlshamns sjuksom som skickade mej upp till röntgen med
min fot. Stunthoppade i trappan i fredags men ja, de gick snett. hehehe.
Jaja, de blir bättre för varje dag, tror jag. De gör åtminstonde inte lika ont.
Beställde cp snygga kläder ifrån streetwear igår, ojojoj! Och så hoppas jag mina hööks
saker kan snabba på sig för jag behöver verkligen plaststigbyglarna ^^'
Btw så har jag kanske ett hål i tanden D:
R.I.PPPPPPPPPPPPPPPPPPPP MEEEEEEEEEEEJ D:
Vi höres!
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0