Stress

Hej, förlåt för dålig uppdatering.
Är så hemskt ledsen,
men allting har varit så stressigt.
Men nu ska jag skärpa mig.
Igår så valde jag ut vilken outfit,
jag skulle ha till tävlingen,
i med det är tävling imorgon.
Det fick ni väl reda på?
Men iallafall, så har jag putsat,
alla mina saker idag.
Och sedan var jag,
Malin,Maja,Maja,Olivia ute och red,
barbacka.
Fast maja.K och olivia red inte barbacka.
Men iallafall, jag skulle bara skritta,
i med det är tävling imorgon.
Så hon inte får sån överskotts energi,
som innan, haha.
Så jag och Maja vi fick gå först typ halva rundan.
För att dom andra skulle trava bak oss.
Så vi fick gå i förväg.
Sedan när vi kom till mitten, av rundan.
Så ser jag och Maja två stycken stigar.
Och vi vet inte vilken vi ska ta, haha.
Så vi fick stå och vänta på Olivia,Maja.K och Malin.
Och då började jag sjunga, VET DU VAD DET BÄSTA ÄR,
*bank*bank*, sen maja bara, leksaker från BR.
Haha, bäääst.
Men sen när dom kom så fick vi reda på att,
vilket håll vi än går, så kommer vi träffas på mitten ändå.
Så ja, lite knäppa är vi trots allt?
Bilder kommer, om tävlingen och bilder på mig när vi tävlar kommer såklart.
Och inlägg kommer nog senare ikväll.
Och imorgon, så får ni vara beredda på att jag KANSKE,
kommer lägga in ett inlägg innan jag åker till stallet.
För att tävlingen börjar klockan tio.
Och den klassen jag ska hoppa, är den som hoppar först.
Men det ser ni ju imorgon om ni får se något inlägg på morgonen.
FÖRRESTEN EMMIE, OCH ALLA ANDRA
LYCKA TILL PÅ TÄVLIGEN ALLIHOPA, SOM SKA VARA MED! =D
Tjollahooopp!
/ Ronja
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0