tävling.

Hejhej, det blev inget inlägg imorse som ni såg.
Men det har ju varit tävling i olofström idag,
det gick jätte bra för mig,
Jag hoppade förenklad LD.
Och det brukar inte vara omhoppning i förenklad.
Men Karoline hade rört till det, så det va omhoppning idag.
Men jag hade ju bara övat på dem sex hindrerna,
som ska vara i förenklad, men jag fick titta på numrerna när jag red.
Det blev lite krånkligt, men vi fick bara 2 fel.
För att jag missade ett hinder, ( inte så konstigt, hade ju inte övat.)
Haha, men jag är toppen nöjd ändå faktiskt.
Imorgon ska jag rida Shakira, dressyr tänkte jag.
Göra lite olika saker med henne, sen på tisdag får hon vila.
Hon har gått så bra denna veckan.
Kommer ett inlägg senare, när jag har duschat och så.
Ni får ha det bra.
Kram / Ronja
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0