Uteritt och bus

Kom hem ifrån stallet för ca en och en halv timme sedan. Är hemma själv
för mamma och min bror skulle åka och laga våran bildörr hos Kjell-åke.
Så jag orkade inte följa med, ifall Sebbe skulle komma lite senare.
Igentligen skulle jag på hockey, fast de sket jag i.

Red ut med Olivia - Geisha och Maddi - Crocket, myspys!

Sedan galopperade vi av lite i ridhuset.
Blev några mobil bilder eftersom jag inte tar med mig systemkameran ut i skogen
med Felix, det hade varit det dumaste.
Geisha bockade lite smått med Olivia, haha! De är ingen höjdare för hon red barbacka.

Ronja hade stallet idag också :)

Hm, vad finns det mer att skriva?

Felix skötte sig bra.

Efter iallafall så mötte jag Malin, och då gick vi ut med hästarna och fotade!
Ni ska få se bildbomb!
Och om jag orkar sen, ska jag lägga upp min bloppis, hittade inte så mycket
och sälja, jo om jag orkar fota o rensa hela förådet i försig. Haha.

Här kommer dem kassa mobil bilderna jag tog i skogen idag.



Olivia och Geisha närmast och Maddi på Crocket först!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0