Bruten handled

Jag har inte kunnat blogga på två veckor, för att jag har gått med en bruten handled,
och det va höger med, så har inte varit så lätt att blogga, samt sitta vid datorn.
Men nu tar jag värktabletter, så nu hinner jag göra detta inlägget , så ni vet varför jag inte bloggat.
Och sen kommer jag börja blogga igen om 2 veckor, då jag ska ta väck gipset.
Så ni vet att det blir massa uppdatering då.
För jag kan ändå inte rida på dom här två veckorna.
Så vill inte riskera att blogga för mycket eller vara inne på datorn.
För det gör ont och sen går det segt också, eftersom jag skriver med bara vänstern, haha.
Ni får ha det så bra, så hörs vi om två veckor!
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0