Gaddies Angel

Gaddies Angel, sto, welsh f.2001 en söt liten fux.
Som är då hennes fullständiga namn.
Hon har gått både ponnyallsvenskan i både dressyr och hoppning,
vilket jag tycker är tur att man kan hitta en sån här bra ponny.
Men iallafall, hon har både bra gångarter i dressyr och hoppning,
hon kan steppa, och massa sånt inom dressyrens område.
Hon är hoppglad, och hoppar allt.
I skogen är hon hur lugn som helst,  men i ridhuset kan hon bli lite fjantig.
Men absolut inget som kommer alltid i ridhuset, utan bara lite glädjeskutt och så.
Med henne, ska jag starta både tävlingar i dressyr och hoppning.
Lokala tävlingar, och klubbtävlingar också förstås.
Men vi ska mest komma ut på dom högre klasserna,
med henne så ska jag komma långt,
och jag har stora framsteg framför mig med denna ponnyn.

Här har ni min skönhet, <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0