Lite tidigare än väntat

Ja, jag sa ju halv åtta, men blev lite tidigare, men det är väl bara bra?;)
Har nyss varit ute och gett hästarna mat, åh vad dom gnäggar när man kommer.
Matvraken, är dom båda två.
Imorgon är det skola, och det är ikke kul.
Jag har matteprov, och måndag verkligen suger.
Speciellt måndagar och torsdagar, dom segaste dagarna på hela veckan.
Så långa dagar, menmen.
Imorgon ska jag då som sagt rida i olofström, med mamma och Sofia.
Ska nog rida Amiga med lite.
För det brukar Fia vilja, haha.
Men nu ska jag fundera över hur min vecka ska se ut, med ridning och sånt.
Kanske kommer ut "veckans planering, eller "veckans ridpass" här på bloggen.
Vilket jag funderat länge på, men nu ska jag skriva ner vad som ska göras under veckan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0