Lokala tävlingar i stallet.

Hej, har nyss kommit innanför dörren, har varit i olofström hela dagen,
eftersom det har varit lokala tävlingar där.
Så jag har hjälpt till inne på banan, och fotat och massa.
Kom typ hem vid halv fem, och sedan dess har jag varit ute,
i vårt stall och gjort vid mina hästar.
Jag och Maja vi hoppade lite i paddocken idag, duktig va hon.
Och Gaddies får vila idag, och imorgon blir det ridhuset i olofström.
Myspys!
Har också putsat alla mina grejer här hemma, och blingat massa saker.
Kul tycker jag, men måste köpa mer bling imorgon,
men återgå till tävligen..
Sofia, min mammas syster, hon kom fyra i 1 meter klassen, sjukt duktiga va dom.
Fina Amigis, och duktiga Sofia! :)
Nu ska jag titta runt lite på bloggar, och det blir säkert något/några inlägg till,
innan det blir tvn med bakelser och mys.

Här får ni en bild på världens finaste.
Vi hörs!:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0