Maja

Maja, sto, okänd och f.2001 hon också, en söt liten shettis.
Maja, hon är en söt liten plutt, som är ett charmtroll,
och får med sig massa killar hem, ;)
Nej, men med hon så ska jag trickträna med, har redan börjat lite.
Och jag ska också träna lite hoppning med henne, när jag springer brevid.
Eller ja, jag ska allmänt träna med henne.
Hon brukar följa med mig och Gaddies på skogsritter, när Maja går brevid oss.
Maja, är en busig shettis, som är pigg och glad.
Köpt på en bondgård, hon är lite rädd när man borstar henne, eller vill klappa henne.
För att hon har inte blivit så mycket ompysslad där hon var innan.
Och här så får hon så mycket kärlek, så det är lite omväxlingar.
Men det går bara bättre och bättre, när hon märker att vi vill bara henne väl.
Henne har jag också stora framsteg med, inom trickträningen förstås!

Här har ni min lille skitgris, som va tvungen att rulla sig INNAN
jag tog fotot, haha. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0